As tears go by.

Så himla fint. Finns här för dig vet du ♥

Det slår mig att vi är så långt bort. Om någonting händer. Nu har tre av mina nära vänner fått ett sådant där samtal hemifrån och det hugger till lika mycket varje gång. Hemska tanke. Det är tur att vi har varandra :)



I morse blev det upp tidigt och en långfrukost med mitt S. Sedan pulsade vi i väg till skolan som de barn på frostmofjället som vi är. Kursstart. Hem en sväng för mat. Tillbaka. Möte med internationell medieproduktion. JAG OCH AMANDA SKA TILL UKRAINA I MAJ OCH SKRIVA SKRIVA SKRIVA! Fota lite också :) I väg med Isa och S till trainy, spinning och core, så himla skööönt. Pulsade hem själv som det barnet på frostmofjället jag är.

Nu tänkte jag krypa ned i sängen. I morgon börjar min gitarrkurs, och efter det ska Minna lära mig att hitta till rätt salar i uni i Luleå, som det vilsna barn jag är. Vi får med oss Isa, Sanna och Alex också. En liten utflykt kan man säga, fast utan pannkakor med sylt.

Kommentarer
Postat av: ellinora

åh jäklar! fy tusan så skoj!

2009-01-21 @ 08:02:18
URL: http://mersol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0