Visst känns det fint nu, Hurricane?

Jag känner mig... Nöjd, på något sätt. Tillfreds med typ allting i dag. Har ganska mycket att tänka på och ganska mycket att göra, men det stör mig liksom inte. Varför stressa? Vi har haft föreläsning med H.S och jag har tuggat tuggummi som smäller i munnen som jag fick i present av Sanna i morse :) Underskattat tuggummi, det var jätteroligt!

När jag tuggat färdigt fixade jag så att jag får låna hem en lagbok från skolans bibliotek varje fredag-måndag vilket är helt underbart för min ekonomi. Hittade dock en från 2008 (den jag lånar är från 2007 och saknar typ 50 sidor som antagligen kommer på tentan) på blocket för 500-lappen. Den skulle passa så bra i min bokhylla. Hmmmmm. Gick dessutom och hämtade ut våra företagspärmar i dag och blev jättegodkänd :)

Tugga tuggummi som smäller i munnen på Kåren.

Kommentarer
Postat av: annika

ååå ni hittade de tugguminna... avis ;)

2009-01-29 @ 17:27:35
Postat av: Anonym

Gulle. Det där var ju sparkieklubban. =)

2009-01-29 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0